تازه چه خبر

خوش آمدید به کام به کام

برای دسترسی به همه ویژگی های ما اکنون به ما بپیوندید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم ، می توانید موضوعاتی را ایجاد کنید ، به موضوعات موجود پاسخ دهید ، به اعضای دیگر خود اعتبار دهید ، پیام رسان خصوصی خود را دریافت کنید و موارد دیگر. همچنین سریع و کاملا رایگان است ، پس منتظر چه هستید؟

سوالات را بپرسید

سوال های خودتان را در هر زمینه ای بپرسید کارشناسان به شما جواب می دهند

ارتباط با دیگران

با دیگران دوستان می توانید پیام و ارتباط بر قرار کنید

پروفایل

تنظیمات پروفایل شخصی خودتان را انجام دهید

نه راهنمایی برای کاهش وزن

Combecom

مدیریت کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیریت کل سایت
عضویت
11 Jun 2013
ارسال ها
7,724
پسندها
2,025
امتیاز
113
محل سکونت
تهران
- صبحانه حاوی پروتئین کافی بخورید. مصرف کافی پروتئین در وعده غذایی صبحانه کمک می کند که در طول روز خیلی کمتر احساس گرسنگی کنید.


- مصرف آب میوه‌های قندی و نوشابه‌ها را ترک کنید. این نوشیدنی‌ها کالری بیشتری را به بدن وارد می‌کنند.


- قبل از هر وعده غذایی آب بنوشید. مطالعات نشان داده که این اقدام ساده، میزان کالری مصرفی را در هنگام غذا خوردن کاهش می‌دهد.


- مواد غذایی و خوراکی‌هایی را انتخاب کنید که با کاهش وزن سازگارند. ماهی، سبزیجات برگ پهن، مرکبات، خشکبار و حبوبات از این قبیل مواد غذایی هستند.


- از مواد غذایی حاوی فیبر محلول استفاده کنید. فیبر محلول، در آب حل می‌شود و در روده حالتی ژله‌ای به خود می‌گیرد. منابع غذایی این فیبر شامل بلغور، جو، لوبیا قرمز و برخی میوه‌ها و سبزیجات هستند.


- قهوه و چای بنوشید. نوشیدنی‌های حاوی کافئین متابولیسم بدن را بالا می‌برند.


- از غلات کامل و سبوس دار در رژیم غذایی روزانه استفاده کنید چراکه احساس سیری بیشتری در شما ایجاد می‌کنند.


- آرام غذا بخورید. تند غذا خوردن به مرور زمان موجب اضافه وزن می‌شود.


- خوب بخوابید. خواب خوب و باکیفیت به دلایل بسیاری اهمیت دارد و اختلال خواب و کم خوابی از عوامل اصلی اضافه وزن است.


منبع: ایسنا
 

arash90

عضو
عضو سایت
عضویت
13 Jan 2014
ارسال ها
729
پسندها
150
امتیاز
43
چه عالی خیلی مفیده خصوصا برای من خیلی تنبل شدم ورزش وکوه نوردی کنار گذاشتم شکمم کنده شده 😁
 
  • Haha
واکنش ها: yasi
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا